For once in my life

Hallåå, har haft fullt upp i veckan med skolan och träningen. För en gångs skull har jag inte allt plugg samlat på en söndag utan kan njuta av en fri kväll. Ska strax dra iväg till Löthallen och kolla på herrarnas första match i Allsvenskan! Klockan sex ikväll är det dags för match för min del borta i Järfälla med damerna. 

Igår var jag hemma hos Felicia och vi hade en riktigt bra och mysig kväll där vi pratade om allt möjligt, puss på dig Feffe. Nu måste jag fixa i ordning mig om jag vill hinna till matchstart! 


Kommentarer
Postat av: Felicia

SUUUPER snygg Soffis! Vart har du köpt den där snygga linnet förresten, assnyggt ju. :)

2011-09-25 @ 22:03:17
Postat av: Maria

Heheeee, kanske det. Men jag gillar mina kollegor för mkt, så har blivit slappp...

2011-10-12 @ 08:31:08
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0