Tagit blodprov

Kom hem från vårdcentralen för ett tag sedan där jag var och tog blodprov. Jag tror nämligen att jag kan ha diabetes, och det är lika bra att vara på den säkra sidan och kolla upp det innan det blir något allvarligt. Så rädd som jag börjar bli för nålar får mig att oroa mig lite hur det ska gå när jag börjar ge blod vid 18 års ålder, hehe...

Har packat väskan nu och ska möta upp Malin och gå ner till ängarna där vi tänkte lägga oss med en filt och lite gott att tugga på. Senare idag ska vi ta en sväng till Kista eftersom vi båda är i behov av lite grejer.

Vi hörs nog senare ikväll mina få men trogna bloggläsare!


Om en månad åker jag till Samos i Grekland. Bilden är från förra året då jag var på Kreta!

Kommentarer
Postat av: Maria

men hallå, vadå tror att du har diabetes? Varför?

2011-07-10 @ 20:39:33
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0