Onsdag 13 juli

Kom hem för en liten stund sedan från Maria och Marcus där vi systrar bakade kladdkaka och åt en god middag ute på balkongen. Tidigare idag var jag och Maria i Ursvik och tog en powerwalk, vi skulle springa men jag kände mig inte riktigt frisk ännu så vi skippade det. 

Nu till en helt annan sak. Nämligen hur trött jag är på skitsnack, jag kan säga utan att ljuga att jag växt ifrån sådant. Det är uppenbart att det finns folk som inte har det, även om de är mycket äldre än vad jag är. Att bete sig trevligt mot mig i person och sen i nästa snacka skit inför min vän är så himla äckligt beteende. Jag tar inte åt mig, utan skrattar mest åt hur den personen beter sig. Vissa kommer aldrig växa i från det där, hur gamla de än blir och det är väldigt synd.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi ska spotta på de!

2011-07-15 @ 12:27:01
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0