I Was Here

Packar ihop kläder och annat för några dagar på landet, vet inte hur länge jag stannar men det blir nog bara fem dagar eller så. Igår var jag i stan med Malin och åt middag. Drog mig sedan hemåt senare på kvällen och hon drog iväg på festligheter.

Har följt nyheterna sedan igår om attentaten i Norge, jag är chockad! Begriper inte hur en person kunde ta sig in på ett läger för ungdomar och skjuta minst 80 personer till döds, dessutom finns det flera med livshotande skador så dödsantalet kan ju stiga, usch... Folk som är helt oskyldiga och har hela livet framför sig förlorar det på bara några sekunder. 




Kommentarer
Postat av: Malin Hallberg

haha snygging

2011-07-23 @ 16:50:15
URL: http://malinhallberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0