Don't leave me high, don't leave me dry

Sitter i min säng och lyssnar på musik för tillfället. Idag var det födelsedagsfirande för min mamma som fyllde år idag och jag är fortfarande mätt efter den goda maten och tårtan! När gästerna åkt hem satte jag på avsnitt av serien Grotesco, det var inte särskilt roliga avsnitt men med undantag, och de höll mig sysselsatt några timmar.

Imorgon börjar skolan igen och jag är glad över att det är sen vecka, alltså börjar jag 12:30 imorgon. I och med att lovet är över drar innebandyträningarna igång igen vilket jag sett fram emot. Från och med några dagar sedan har jag gått över till Duvbos damer, jag står alltså som spelare där istället för hos flickor 94 som innan. Ett stort steg framåt för min del och jag är glad över att min fina Linda också gick över. Godnatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0