Dag 7

Mina mål/drömmar/önskningar

Jag har alltid velat bli något inom teater. Att få stå på scen och vara någon annan, det är bland det ballaste man kan göra. Känslan av att vara någon annan och av att beröra publiken. Att vara på film är inte en stor dröm men att få spela på Dramaten är en stor dröm. Man kan inte tro att jag har sådana här drömmar eftersom jag aldrig pratat om dem eller gjort något åt dem. Jag vet inte hur jag ska nå mina drömmar, min verklighet är inte sådan.

Jag funderade och sökte t.o.m. in på ett gymnasium med teaterinriktning men den lades ner till min besvikelse. Hur hade det sett ut nu om jag gått på det gymnasiet? Jag tror och är nästan helt säker på att jag skulle varit annorlunda som person, på ett positivt sätt. Jag är nog för feg för att göra något åt saken. Någon dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0