Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag är yngst av tre systrar och bor hemma med mina föräldrar
2. Jag har spelat innebandy sedan 2003. I tre olika klubbar - Sundbyberg, Råsunda och nu Duvbo
3. Jag har haft tandställning i ungefär fem år, rekord?! Alltså var mina tänder väldigt felplacerade och snea från början, nu är de nästan perfekta
4. Jag har aldrig varit kär
5. Jag går linjen sam-beteendevetenskap på Jensen Västra, en skola som kändes perfekt men nu vet jag att jag kunde gått i någon så mycket bättre med mina poäng från grundskolan
6. De finaste platserna jag vet är Vejbystrand i Skåne och Kreta i Grekland
7. Jag fyller 17 år om en vecka precis. 31 januari
8. Jag är alltid den som är längst utav mina tjejkompisar, ändå är jag "bara" 175 cm.
9. Det jag får komplimanger för brukar vara mina ögon, min humor och glada humör, mitt hår och mina skills i innebandy
10. Min favorit radiokanal måste vara 107,1. Jag älskar gammal musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0