Waste of time

Lördagskvällen var galet rolig och spårad. Gick och la mig strax innan sex och steg upp vid klockan elva för att senare åka till Älvsjö och köra match, var bänkad hela matchen så de fem timmarna jag spenderade dit och hem + där var ju totalt bortkastade. Ska snart dra till skolan och efter den är det hopprepsprogrammet och löpning med laget. Ska försöka plugga ikväll också..

Tandblekningen jag beställt kom hem igår och jag har redan testat den två gånger, har inte gjort det särskilt bra så det syns inget resultat, men övning ger färdighet. ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

hmmmmm, hörde att det hade ballat ur på festen!? Din lilla buse....

2011-02-08 @ 20:54:05
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0