I'm not gonna leave you til' you're satisfied

Träningen gick inte så bra för mig idag, det kan bero på kebaben jag åt till lunch, usch och fy! Men men, det är bara att köra på ännu bättre nästa gång. Imorgon är det fredag, veckan har gått väldigt snabbt och jag ser fram emot helgen. Jag ska spela två matcher förmodligen och även ha tjejmiddag på lördag. 

Igår beställde jag hem tandblekning från DentaWorks och jag hoppas jag får hem det imorgon, ska bli spännade att se om det blir något resultat! Nu måste jag hoppa in i duschen och därefter läsa lite i boken Svek som vi läser på svenskan. Natti natti...


Haha en gammal bild som Felicia gjorde förut, vilket drömpar!

Kommentarer
Postat av: Malin Hallberg

haha tandblekning* ;d

2011-02-04 @ 18:11:20
URL: http://malinhallberg.se
Postat av: Malin Hallberg

HAHAHA skön du är

2011-02-06 @ 12:33:22
URL: http://malinhallberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0