Dag 12

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Nu är jag väldigt trött på det gråa och trista vädret, på snön som vägrar att smälta och på den tjocka vinterjackan. Jag vill ha varmare tider, en resa till något exotiskt land där man inte ser en flinga snö och där alla möjliga färger finns. Jag vill känna värmen mot min hud och ligga på stranden med en drink i handen. Vad sägs om en resa till Thailand, det vore underbart att komma i väg i några veckor och återvända utvilad och brun. Det är tur att jag har en resa att se fram emot, men den är bokad i augusti så den kommer knappast hjälpa mitt humör jag har nu. Då reser jag till ön Samos i älskade Grekland.


Kommentarer
Postat av: Andy

Samos är en underbar ö, du har verkligen något trevligt att se fram emot. Jag har iof aldrig varit där i augusti, men det är säkert lika fint som i juni när jag brukar åka dit.

2011-02-11 @ 17:24:01
URL: http://www.samosgrekland.se
Postat av: Kim Granstedt

Vad kul dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! :p Ha en rolig vardag (:

2011-02-23 @ 14:51:14
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0