Are they happy or maybe just sad?

Hola chicas y chicos!

Idag påbörjade vi ett projekt på spanskan och hör och häpna, det verkar intressant! Jag som var så duktig på spanska i nian men tappade allt när jag började gymnasiet, dels p.g.a. en dålig lärare och tråkiga lektioner. Nu kanske jag får upp mitt intresse, fick dessutom ett MVG på ett prov vi skrev, väldigt oväntat! På en svensknovell vi skrev förra veckan fick jag också MVG, duktig jag känner mig.

På idrotten körde vi beep-testet och det gick ganska bra för mig, vi ska köra det två gånger till och jag ska förbättra mig! Nu jääävlar! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du ser så duktig du är, känner mig så stolt över lillen :)



Vilken jättefin bild förresten, tusse!

2011-02-11 @ 10:13:13
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0