Hellooooo

Hallåååhallåå! Segt med uppdatering men som alla vet är jag inte någon bloggare direkt, bloggar bara när jag känner för det. Spenderade helgen i Göteborg med Felicia och vi hade det så jäkla bra, vi var på Liseberg och jag åkte AtmosFear ensam eftersom att Felicia inte vågade haha... På söndagen shoppade vi och vi kom hem sent igår kväll.

Ikväll kommer mami och papi hem, äntligen. Hahah jag har varit hemma ensam i mer än en vecka och jag börjar bli trött på att äta makaroner och köttbullar varje dag - vilket jag ska göra nu. Efter det ska jag åka till Sundbyberg och träffa Rebecca, det var väldigt länge sedan och jag ser fram emot det. Vi hööörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0