Varför inte?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tankar på framtiden
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov så skönt så
Vad gjorde du för 15 min sedan: Klev innanför dörren
Det sista du sa högt: Nämen hej
Det senaste någon sa till dig: Hej
Vad har du druckit idag: Vatten och apelsinjuice
Vad var det senaste du åt: Äpple
Vad var det senaste du köpte: Godaste mortadella- och briesmörgås
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Solnigt och molnigt
Godaste glassmaken: Pistage är gott!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt..
Sover du tungt: Aa det kan man nog säga
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta längre
Favoritklädsel: Strumpbyxor med långa fina tröjor/skjortor + tjocka koftor och converse. Vi får inte glömma halsduken!
Favoritlåt just nu: The Storm - Hoffmaestro
Vad ser du om du tittar till höger: En garderob bland annat
Vad gör dig glad just nu: Han
Vad ska du göra härnäst: Äta
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad och trött
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Ljusa jeans och en svart tröja
Hur många kuddar sover du med: 2 men jag har flera i sängen
Spelar du något instrument: Tyvärr inte
Morgon eller nattmänniska: Något mitt emellan skulle jag säga
Vad är viktigast för dig:  Något så självklart som mina vänner och familj
Är du kittlig: Jaaaa
Snarkar du: Ibland
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Gröna typ flugor som finns på landet. De brukar sätta sig på mig när jag sover!!!
Längtar du mest efter just nu: Fredag, Hoffmaestro på Gröna Lund då ju!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, de där gröna äckliga sakerna tycker om dig! Minns du när vi sov däruppe en gång och jag håller på att somna och du skriker till för att de sätter sig i ditt ansikte??

2010-09-06 @ 21:29:13
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej igen. Hoffmaestro måste jag också gå på!!!

2010-09-06 @ 21:29:56
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar till Emelie: Haha ja det var det jag tänkte på när jag skrev in det i listan, fyfan alltså vad jag avskyr de små sakerna!



Hoffmaestro får man inte missa!

2010-09-06 @ 22:29:41
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0