Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan

Det rosa på ögonfransarna är en mascara från Makeup Store som jag testade, ganska så coolt!

Ännu en dag har passerat och jag ser fram emot helgen! På sista lektionen idag, idrott, hade vi det riktigt roligt. Vi körde en massa lekar, bl.a. fotboll och doppboll med en pilatesboll, svanskull och en lek där man skulle ta sig fram på alla fyra och göra mål med den stora bollen, haha det var roligt men jag har ont i händerna nu!

Ikväll måste jag skriva klart min engelskauppsats eftersom den ska vara inlämnad imorgon, ska antagligen redovisa imorgon också om min grupp hinner. Har med andra ord inte tid till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0