SPB10B

Det blev inget gym för mig idag eftersom jag kände mig tvungen att plugga samhällskunskap som nu är klar, duktig jag är! :) Skolfotograferingen idag gick väldigt bra, tror jag? Haha vi får helt enkelt se hur fotona ser ut när de kommer hem om några veckor.

Veckorna har gått väldigt snabbt i den nya skolan och klassen kommer så bra överens. Jag gillar min klass! Man kan prata med alla och alla är så trevliga och absolut roliga. Lärarna däremot är inte som jag förväntade mig, de är bra men de kunde absolut vara bättre. Nu måste jag gå, vi kanske hörs ikväll!


Today


Kommentarer
Postat av: murri

Prooooom! Vad fin du är.

Längtar till lördag när ni kommer över. Förvänta dig en lyxfrukost!! :D

2010-09-15 @ 19:57:15
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0