Just smile!

Lördagen har varit lugn och bra. Jag, Emelie och mamma åkte över till morfar och fikade med honom eftersom han fyller år. Tycker om att vara där, minns alltid saker från när jag var liten, som när vi systrar lekte kurragömma, ritade, spelade spel, åkte ner i trappan på rumpan osv. Fick med mig en väldigt fin ring i silver med rosa stenar på som min mormor hade en gång i tiden, den kommer användas flitigt!

At the moment, sitter och lyssnar på Hoffmaestros vackra musik och småkollar på Sandor slash Ida som jag sett så många gånger men fortfarande inte kan sluta gilla. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med filmer och mys. Imorgon ska jag plugga lite grann och kanske träffa Janbanan. Ha en bra lördagskväll!




Kommentarer
Postat av: simone

sv.Nej tyvärr var jag inte där=/

2010-09-11 @ 19:35:25
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0