It seems to me you lived your life like a candle in the wind

Har precis tagit en lång och överdrivet varm dusch så nu är jag typ febrig, hahah.. Idag börjar jag 12:30 med spanska. Ska möta några lite tidigare och gå och köpa lunch. Denna morgon lyssnar jag på gamla klassiker med Elton John, Lionel Richie, Bryan Adams osv.

Jag tänkte göra bloggen lite roligare men än har jag inte kommit på något. Ska försöka komma på någon ny kategori eller liknande som piffar upp allt. Kom med förslag om ni har några. Nu ska jag fortsätta göra i ordning mig inför skoldagen. Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

- Dagens låt?

- Dagens blogginlägg (från andra bloggare som skriver något roligt/spännande/annat...)?

2010-09-06 @ 21:31:20
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar till Emelie: Aaah smart! Något sådant blir det nog! :)

2010-09-06 @ 22:30:31
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0