Everybody needs somebody

Onsdagen är redan över och snart är det ju faktiskt helg! Det är helt sjukt hur snabbt den här veckan, och de andra veckorna har gått. Ligger i sängen och kollar på Idolkvalet, svårt när så få ska gå vidare, jag tycker de flesta är riktigt bra. Imorgon är det lång dag i skolan så jag ska gå och lägga mig hyfsat tidigt så jag inte är alltför trött.

På lördag ska jag till farmor och farfar med mina systrar och deras pojkvänner, det ska bli mysigt. De bor i Roslagen så det är en bit att åka, men det blir inte så många besök sedan de flyttade från Lilla Alby så det ser jag fram emot. Får som min ena syster sa svälta mig dagarna innan eftersom farmor alltid ska servera så mycket mat, hahah..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen, har du lila/rosa på ögonfransarna? Coolt.

2010-09-30 @ 09:50:21
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0