Do you wanna be an indian

Var och hämtade min nya mobil efter skolan idag! Den är mindre än jag trodde men den fungerar bra. Ska snart skicka in min gamla mobil till mobilpengar.se och jag får runt 800 kronor för den vilket nästan ersätter den nya som bara kostade 900 kronor!

Hann inte träna idag eftersom jag kom hem ganska sent så jag sitter och pluggar geografi nu, endogena och exogena processer.. Kan inte förstå att det snart har gått en hel vecka, imorgon är det torsdag igen! Längtar till på fredag då jag ska till Gröna Lund med Rebecca och kolla på HOFFMAEEEESTROOO, det kommer bli grymt!! Här är en favoritlåt på deras album The Storm. Jag kan inte sitta still när jag hör den här låten, så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: murri

Jag missar de eftersom jag jobbar till 21.30 :(

2010-09-09 @ 10:51:22
URL: http://murrr.blogg.se/
Postat av: Sofia,

svar till Maria: Stackars liten! Men du har ju sett dem en annan gång åtminstone! :)

2010-09-09 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0