De blir nog finare så

Mina vita converse var alldeles skitiga efter kvällen på Gröna Lund eftersom alla trampade på mina fötter (konstigt nog trampade jag inte på en enda). Dessutom var de smutsiga innan så nu har jag äntligen gjort något åt det och lagt skorna i ett bad med klorin. Får hoppas på att de blir lite vitare åtminstone.

Ligger nu i sängen och kollar på filmen Eastern Promises som går på tv, snygga Viggo Mortensen är med så jag måste ju kolla. Efter den är det dags att sova eftersom den kommande veckan är det tidiga skoldagar som gäller så jag måste upp vid sextiden. Godnatt!



random bild på mitt hår, tagen i somras..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns det inte en risk att sulan lossnar då??

2010-09-13 @ 13:29:51
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar till Emelie: Näädå jag har de inte i så länge, skrubbade de med en borste och sen lät jag de torka.

2010-09-13 @ 17:38:36
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0