When you tell the world you're mine

Jag vet, min blogg blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går. Jag har bara inget speciellt att skriva om, känns inte så lönt att blogga då. Försöker komma på lite roligare grejer men jag med min dåliga fantasi har lite svårt för sådant, hehe... Bloggen får helt enkelt vara en tråkig en, ett tag till.

Jag borde inte skriva det här, för det gör jag varenda onsdag typ... MEN HALLÅ DET ÄR TORSDAG IMORGON?! Och sen är det helg kan man säga. Ska spela en eller två matcher i helgen, tror på det förstnämnda. Sitter just nu och försöker skriva på en uppsats om Nordkorea som jag och en tjej ska redovisa om imorgon, det går sådär... Och idag kom skolfotot, jag är nöjd faktiskt, vilket inte är särskilt ofta. Men fick ingen skolkatalog?! VAD ÄR DET HÄR? Måste ju ha en skolkatalog, vad annars liksom... Heido<3

Plutten våren 2009.♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vet inte om det är samma för er men för oss kommer skolkatalogen två veckor senare än fotona för den tar längre tid att fixa i ordning eller vad man ska säga :)

2010-10-13 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0