We will be victorius

Ett glas berocca framför tvn och snart är det träning. Jag vet inte vad det är för konstigt med mig, för alltid när jag är förkyld är jag det bara på morgonen. Då tänker ni säkert, du kan ju gå till skolan ändå så blir det bra. Men det har jag verkligen ingen lust till när huvudet dunkar och jag knappt kan andas med näsan. Det är dock skönt att slippa ligga hemma i flera dagar och missa skolan.
Allt som allt är jag sjuk ungefär 2-3 gånger per år, då menar jag mer "allvarligt" sjuk.

Beställde hem tre nummer av Cosmopolitan med CSN-kortet. På köpet får man en locktång och parfym från Paris Hilton, inte helt fel. Nu måste jag skriva en "dagbok" på engelskan. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0