Jääävla skit då

Helloo.. Varning för ett onödigt inlägg fyllt av klagomål. Har ju haft problem med ryggen i några månader, det har kommit lite då och då. De senaste dagarna/veckorna har det dock blivit värre och idag på idrotten när vi körde någon lek med en boll så böjde jag mig ner på något sätt så helt plötsligt fick jag jätteont i ryggen och kunde knappt gå. Jag höll på att gråta och skrika för att det gjorde så ont. Fick hjälp med min tunga väska av Felicia som tur var på vägen hem.. Hemma har jag legat i sängen hela tiden och haft ont, ska till akuten imorgon om det inte blir bättre. Jävla skit!

Jag har ingen lust till att ligga hemma hela helgen eller hur länge det nu blir för jag kan ju knappt gå som det ser ut nu.. Hejhopp nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0