Don't fucking tell me what to do

Lite svagt med uppdatering men jag känner att det inte finns något att blogga om. Imorgon är det fredag, redan?! Ja, veckorna går snabbt och det är något jag inte kan sluta att säga om och om igen, vecka efter vecka. Sitter i min sköna säng med några tända ljus bredvid och lyssnar på min awesome spellista på spotify som jag nämnde för några dagar sedan.

Ska skriva en historia på engelska som ska vara klar imorgon. En skräckhistoria om en gammal gubbe som blir skrämd till döds, av några barn som bara ville skämta med gubben ooooh... Spännande eller? The joke that went too far.

Igår gick jag över till Duvbo IK med fyra andra tjejer från Råsunda. Jag vet inte hur det känns. Ska dock bli skönt att spela seriöst igen. Om jag inte trivs får jag nog byta igen, dock innan jag betalat en massa kostnader och sådant, håll tummarna för mig att det blir bra i Duvbo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0