Tre veckor kvar nu

Svar nej jag orkar inte med läxor om riksdagen, redovisning om jamaica och hörförståelse på spanska imorgon. Låt mig stanna hemma och mysa istället, då slipper jag gå ut i snöovädret. Att ha ekonomiprov på fredag är inte heller så roligt, men jag står ut. Tre veckor kvar, sedan är det faktiskt jullov lika länge. 

Jobbade i lördags på ett lager då jag inventerade, det gick bra och killen jag jobbade med var trevlig och rolig. Tiden gick snabbt och efter sex timmar åkte jag hem, pengarna kommer förmodligen in på kontot om någon vecka. Idag på första advent har jag varit med Maria och mamma hos Emelie och Fredrik, vi firade Fredrik som fyller år idag med en mysig adventsfika, jag gillart! 


Förra vintern såg det ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0