There she goes!

Haha snacka om att jag glömt bort min blogg totalt! Det var först idag jag kom på att jag inte bloggat på väldigt länge. Det har inte hänt så mycket sedan sist. Spelat väldigt mycket innebandy och gått på bio bl.a. Jag har också gjort om i mitt rum lite grann eftersom jag förra helgen fick en ny garderob. Det är skönt att jag äntligen skaffat en ny eftersom den andra var alldeles för liten och nu har jag mer utrymme och denna är dessutom snyggare! 

För tillfället sitter jag i min säng med datorn eftersom skrivbordet är ockuperat av allt möjligt, hyllorna sakerna stod på ska sättas upp snart nämligen. Fixar mina naglar och lyssnar på musik, ska äta lite grann nu och vid klockan sex är det dags för träning! 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiiin!



Jag tänkte fråga om ni har gjort om i köket, men så slår det mig att bilden förmodligen inte är tagen hemma hos er? Det är lite lurigt när alla Ör-lägenheter ser likadana ut!

2010-11-23 @ 19:13:32
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack!

Nej den är tagen hemma hos Felicia. :) Det dröjer nog många år innan vi gör om i köket, haha...

2010-11-23 @ 21:37:54
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0