Talking about a revolution

Idag har jag träffat tre fina vänner, vid tre olika tidpunkter. Först var jag ute på en promenad med Felicia och Caspar och vi pratade om allt möjligt. Åkte efter det in till stan och fikade med Nadja, vi har inte träffats på länge så vi hade massor att prata om och en massa minnen att skratta åt.

Ikväll träffade jag Rebecca och gick en promenad, det är iskallt ute så jag fick äntligen användning för min nya jacka, haha! Det var så roligt att träffa henne igen och vi har planerat lite inför de kommande veckorna, nyår blir förhoppningsvis lyckat, då vi ska hitta på något tillsammans. 

Så här roligt har vi haft med min cam.

En glad Nadja och en ledsen Sofia som tappade bananen ur skalet.


Grrrr....


Ja, jag vet faktiskt inte varför vi ser ut så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0