Sofia Hjärta Vintern

Oj vad trögt det går att blogga för mig då! Ska träna om två timmar och efter det ska jag hem och mysa, eller något sådant. Jag älskar att det är snö ute (bortsett från när det smälter på gatorna och blir halt), jag förstår inte varför alla är så negativa till vintern. Den är ju hur bra som helst, att vara ute i det iskalla och sedan komma in, sätta på en kopp te och krypa ner i sängen, kolla på film och tända värmeljus. Inte mig emot!

Jag har börjat träna med damerna och det är ganska så jobbigt eftersom det då blir träning fyra gånger per vecka, måndag-torsdag. Ingen vila emellan, dessutom ska jag spela minst två matcher i helgen. Var försvann min fritid? Haha det är bara roligt men ganska jobbigt att komma hem sent och vara helt slut varje kväll.


Tagen förra vintern från mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0