Headache

Idag ligger jag hemma med en huvudvärk värre än, ja, jag vet inte vad. Ont gör det i alla fall. Om huvudvärken ger med sig tänkte jag börja plugga eftersom det är väldigt mycket att göra i skolan nu innan jullovet. 

Igår var jag med och spelade match mot Stockholms Stadslag F15, de är alltså 95or och asgrymma allihop. Tänk er att några personer har samlat de bästa tjejerna från alla klubbar i Stockholm, hur bra blir inte laget då? Jag var med och tränade för 94ornas lag förra året men kom inte med i laget förresten. Vi förlorade med 4-2 men vi gav dem en tuff match ändå så jag är nöjd. Jag gjorde det andra målet kan man säga, det blev ett självmål för dem, HEHE. Jaja, nog om innebandy.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jamen hallåååå! Det är skillnad på att vara hetsig och rusa igenom IKEA på en halvtimma mot att vara lite kärleksfull och flamsa runt på IKEA i timmar q:

2010-11-26 @ 07:12:35
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0