Don't you let me go tonight


Varit ute på en lång härlig promenad med Caspar och lyssnat på musik i flera timmar, så har min dag sett ut. Ska rensa i min garderob nu tänkte jag och även i mitt rum. Ikväll ska jag på bio med några från klassen och se Paranormal Activity 2! Får hoppas att den är riktigt jävla läskig så jag blir rädd för en gångs skull, haha (det kommer jag ångra att jag sa sedan)...

Förra helgen spelade vi Laserdome och käkade på donken för att fira Jennifer (bredvid mig) som fyllde år, riktigt lyxigt var det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Se den senaste SAW-filmen på bio om du vill bli påverkad. En kurskamrat såg den i helgen och är fortfarande rädd och mår illa. När hon kom hem från bion kastade hon sin SAW-samling direkt i sopnedkastet! Så påverkad blev hon!

2010-11-01 @ 19:32:14
URL: http://wargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: HAHA fyfan vad roligt, eller kanske inte? Det lät roligt åtminstone och jag ska försöka hinna se den på bio.

2010-11-02 @ 13:03:52
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0