Cut it off!

Ännu en dag har gått förbi på höstlovet och imorgon är det torsdag. Sandra kommer snart hit och fixar mitt hår, och med det menar jag att hon ska klippa och lägga i slingor! Sist hon var här var i slutet på juli så nu är det äntligen dags igen! 

Svarthårig har jag faktiskt varit (nästan)

Jag tror jag blev mer påverkad av Paranormal Activity 2 än vad jag trodde, jag brukar aldrig bli påverkad av skräckfilmer men igår hade jag svårt att somna och jag vaknade lite då och då, jag hade filmen i tankarna. Såg mitt rum ur en kameras synvinkel, som att det var i mitt hem det utspelade sig, haha det var ganska läskigt. Till slut somnade jag ändå men idag är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0