Creepy

Paranormal Activity 2 var inte vad jag förväntade mig, vet inte om den var bättre än första filmen, kanske lika bra. Den var för kort och på slutet gick allt för snabbt, det är vad jag tycker. Den hade sina tillfällen då jag skrek till och fick gåshud över hela kroppen. För övrigt ska jag nog inte gå och kolla på bio i Heron City med tanke på hur svårt alla j*vla ungdomar hade att vara tyst. 

Ska gå ut en sväng med Caspar nu som väntat för länge och vid klockan sex är det träning med damerna. Vi hörs nog senare ikväll. :)


Bilden har ingenting med inlägget att göra men jag kände att jag ville ha med en bild!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nää, usch för heron city! Jag och Fredrik brukar gå där eftersom den är närmast, men publiken kan vara ganska jobbig...

2010-11-03 @ 15:25:44
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0