Qué?

Vad är det som står på? Fler besökare men mindre kommentarer, hmm..

SOLEN SKINER, och jag är glad men himla trött! Har dammsugit och fixat i hela lägenheten så mami blir nog glad när hon kommer hem. Snart ska jag iväg på träning, får se om det är bättre än i måndags. Idag fick vi tillbaka det spanska nationella provet. Jag fick VG! Tre poäng i från MVG tydligen, det var ett konstigt betygsystem..

Jag har räknat ut att det bara är 13 riktiga skoldagar kvar i min skola. Vi ska nämligen ha idrottsvecka (v.20) och kärleksvecka (v.23) så det är inte många dagar kvar nu, herregud! Jag blir lika chockad varje dag. Nej! Nu ska jag byta om.


Idag när jag och Sanna satt ute på en håltimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0