Köpa eller icke köpa?

Ja nu är det så att jag har pengar som bara ligger å dammar, skämt å sido. Men jag har varit riktigt sugen på en iPod länge nu och jag vill ha en iPod touch. Frågan är bara om det är nödvändigt? Kan ni hjälpa mig lite grann..

Jag har en Samsung touch mobil telefon, men det spelar ju ingen roll? En iPod är ju en annan sak och battertiden på mobilen räcker inte länge om man ska lyssna på musik. Jag har redan en mp3 (på bild) men den är utan skärm, börjar bli trött på att bläddra lång tid för att lyssna på en viss låt. Såå, vad tycker ni jag ska göra?!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Köp en om du verkligen vill ha en, eftersom du har har pengar och så. :) Även om du har en mobil som redan är touch och vill ha en ipod touch så köp en då :)

2010-05-09 @ 21:24:53
URL: http://lillyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0