Hoooome!

Hola!
Igår kom jag hem ifrån Falun och gissa om jag var är rejält trött! Min kropp är slutkörd och jag är helt snurrig på grund av att jag är trött, haha! Allt som allt blev det sju matcher för min del, fyra med 94orna och tre med 93orna. Vi vann bara två av dem och en blev oavgjord, menmen! Det har varit himla roligt under de här dagarna, nu är det skönt att vara hemma. Det var problem för min del med både förkylning som kom tillbaka, och även ryggproblem - jag kunde knappt gå under ett tag, men det löste sig till slut. Träningsvärk, hejhej!

Nu ska jag sova en stund till. Sedan ska jag åka med mammas kompis Sussie och hämta min doggi på pensionatet som han är på. Mina föräldrar kommer nämligen hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0