Don't forget me baby

Hola!
Fortfarande är det ljuuuvligt väder ute och det gillar vi! Igår efter skolan gick jag och Felicia ner till Golfängarna med lite kakor och sådant gott, vi lyssnade på musik och hade det bra, ända till solen gick ner och det blev lite kallt, så då gick vi hem. Felicia tog massa bilder som jag inte fått än så det får vänta!

Idag i skolan jobbade jag med Felicia och Sofia ur filmgruppen med vår film och den är nästintill klar, bara lite musik och andra effekter som ska läggas till! Jag längtar väldigt mycket till filmfestivalen då man får se alla filmer och priser delas ut. Nu ska jag sätta igång att skriva om en bok, Flyga Drake.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se er film!

2010-05-19 @ 22:15:06
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0