Speechless

Fint väder idag också men jag är fast inomhus. Jag vet inte vad jag ska göra! Är uttråkad och jag har redan spanat in alla intressanta sidor på nätet, nu sitter jag och lyssnar på Lady Gaga, that's some good shit!

Jag funderar på om jag ska åka till Solna och kolla på en baddräkt jag vill ha, men den har säkert inte kommit in i butikerna än så jag orkar inte, dessutom måste jag spara pengar till en kamera jag ska köpa.. Vilka problem man har alltså. Match klockan fyra idag men vad tusan ska jag göra tills dess...

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2010-03-14 @ 11:51:30
URL: http://lsfotografi.blogg.se/
Postat av: Emelie

En kamera? Du har ju en bra kamera!

2010-03-14 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0