Ska till Emelie idag!

Godmorgon. Idag gick jag upp klockan åtta bara så jag ska kunna åka iväg tidigt till Emelie, det tar ju 45 minuter och jag vill hinna vara där ganska länge. Har tvättat håret och sitter nu och äter frukost. Ska snart åka tror jag.
Cupen igår gick jättebra för vår del, det var kul att ha en egen cup faktiskt. Vi vann de två första matcherna mot Töjnan och Högdalen och jag blev matchens lirare på andra matchen - gjorde två mål. Vi var riktigt peppade de matcherna men den sista matchen var alla trötta och sega och vi förlorade med 4-0. Dock kom vi tvåa i vår grupp pågrund av målskillnad och imorgon är det semifinal, vi möter Tyresö!

Längtar, 18/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0