Sjukling

Jag har feber och därför stannade jag hemma från skolan idag, något jag inte ville men finns inte så mycket val.. Jag ska gå till skolan imorgon för jag har ingen lust att missa någonting. Det är ju bara två dagar kvar och sedan är det påsklov! Idag har jag kollat på minst 15 avsnitt av Vänner och jag var ute på en promenad med Caspar och Maria!

På torsdag åker jag till landstället med mami & papi och Emelie, vi ska fira påsken där med farmor & farfar som också kommer, mysigt. Nu ska jag försöka plugga..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag åker inte med er till landet på torsdag, utan jag kommer på lördag med farmor och farfar...



2010-03-30 @ 20:02:55
Postat av: Sofia

Jahaja! :) Men samma sak

2010-03-30 @ 22:26:20
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0