See you soon

Jag har haft en supermysig dag! Det var trevligt på Skansen även om vi inte såg så många djur, det var ju uuunderbart väder och jag frös inte så mycket. Efter några timmar gick vi ända från Skansen in till Kungsan där vi åt på Max och guess what?! VI SÅG FELIX HERNGREN, ojoj.. Efter vi ätit åkte vi till Maria och Marcus, de har börjat få jättefint i sitt nya hem och det ska bli kul att se när allt är klart! Jag åkte sedan hem med mamma och pappa och ikväll har jag legat i min 15 cm större säng (:D) och kollat på Vänner. NICE.. Inte. GODNATTTTTT! Så här rörigt blir ett inlägg när jag är trött. :(:(:(

Lite bilder jag och Emelie tog med hennes kamera idag.
GÖLLLE ekorre
I captured the moment, kolla hans blick :))))
You know you want me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0