Träffat på min kusin

Det var riktigt skönt idag, så fort vi kom fram till Rålis så hoppade vi i vattnet och simmande en stund. Sedan låg vi och solade och senare tog vi ett dopp till men sedan bar det av hemåt! Jag träffade min kusin på tåget, jag har inte sett honom på flera år så det kändes jättekonstigt, han har bott i Australien men bor nu i Rissne (?!).

Ska snart träffa tjejerna igen + Robyn och Maria och vi ska ner till ängarna och grilla ikväll, blir mysigt! Ska försöka ta bilder, hörs imorgon då! Pusspåree


Kommentarer
Postat av: Emelie

Coolt att du träffade Johan - eftersom du inte följde med på bröllopet. Vem kände igen vem då?

2010-06-28 @ 21:06:46
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0