En konstig dröm!

Inatt drömde jag flera drömmar och en av dem var så äcklig, jag får rysningar när jag tänker på den. Den är inte så himla farlig men jag tycker den är så konstig och jag blir lite äcklad.

Det var så att min navelpiercing hade tryckts upp mot min mage och lämnat två breda ärr som hade läkts. Det såg helkonstigt ut men jag tänkte inte mer på det. Nästa gång jag kollade ner på min mage så var piercingen så lång att den sträckte sig nästan ändå upp till mina bröst. Och den satt liksom fast i min hud, lite ingrävd sådär, mysigt va? Så då tänkte jag ta bort den och när jag väl gjorde det lämnade den ett stort hål i min hud så man kunde se in till mina revben?! Då gick jag till läkaren men det var inget konstigt med det så jag fick gå hem igen, sedan vaknade jag.. Då hade jag stor lust att ta bort piercingen för gott, haha!

Jag hatar sådana här oförklarliga konstiga drömmar, andra drömmar jag har haft är t.ex. att jag gnuggar min hud med händerna och det bara lossnar. Eller att jag har jättestora porer eller något i huden, så det är liksom hål i min hud?! Herregud vad man kan drömma konstigt.
Något ni också gjort?


Bild från våren 2008 då jag tog piercingen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch! Fast det slår inte min bajsdröm!

2010-06-02 @ 10:56:54
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0