20 myggbett rikare

Hemma i Sundbyberg igen efter några dagar ute på landet. Jag har haft det jättebra men ibland lite långtråkigt, finns ju knappt något sällskap där ute och det mesta jag har gjort är att ligga i solen med korsord och läst böcker. I fredags var jag inne i den lilla staden med mami och jag fick tag på lite kläder, linnen och koftor mest. Annars då... ätit jordgubbar, grillat, träffat farmor å farfar, kollat vm och så lite mer, trevligt har det varit och nu är jag trött. Jag måste bädda nytt i min säng, vilket jag ogillar. Pusspåree


Kommentarer
Postat av: Camilla Bergvind

Sv: Tack vad söt du är! jag var supernervös för att lägga upp videoinlägget alltså.. bääh..

vart har du landställe nu igen? :)

puusss

2010-06-28 @ 13:54:19
URL: http://fruxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0