Shopping

Nu är jag hemma efter en liten shoppingrunda i Sollentuna Centrum, snacka om att det var lite folk där?! Jag förstår inte varför, inte Maria heller. Ett nytt och fräscht centrum med många bra butiker och det var typ en person per butik där? Haha... Trevligt och skönt ändå när det var så lite folk. Vi tog en paus på Espresso House och snälla syster bjöd mig på en frapino med kokos och ananas, yuuum! Det här köpte jag


Sunshine 365 - 400 kr

Gina Tricot - 200 kr

Gina Tricot - 60 kr

Bra till gymnasiet med ett block till olika ämnen! Heartwin - 100 kr


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad fina saker du köpt! :)

Ett sånt där block är jättesmart, jag funderar själv att köpa en sån. :) <3

2010-07-06 @ 21:08:10
URL: http://lillyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0