Allt som allt

Oj vad lite jag bloggar nu under jobbveckorna.. Men det finns ju inte särskilt mycket roligt att berätta så det kanske inte är någon idé ändå. Tänkte ändå blogga lite grann nu!

8 arbetsdagar har flugit förbi och kvar är bara två. Vi har inte jobbat så mycket. Några få dagar har vi lastat lite gamla möbler och liknande, slipat och borrat, klippt gräsmattan och lite sådant. Men det mesta vi gör är att dricka saft, spela en sorts sport/spel vi kommit på och suttit i en massagestol. Allt som allt - lättförtjänta pengar!

Jag längtar till lönen kommer! Då ska jag köpa en ny kamera och en massa kläder till hösten! Och i helgen ska jag köpa födelsedagspresenter till mina systrar. Emelie fyllde 23 år den 28 juni men hon är i Skåne hela sommaren så det är ingen brådska, hihi.. Och imorgon fyller Maria 21 år! Men nu - laga middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0