Välbehövlig städning

Men tja! Har precis käkat wok som var riktigt gott, med Maria och Marcus. Idag har jag umgåtts med Felicia, jag hjälpte henne att städa hennes rum (det behövdes verkligen) och vi möblerade om lite grann, fint blev det! Och nu vill jag säga en sak
Jag är väldigt trött på er som påpekar att jag och Felicia är "hela tiden". Jaha och, vad spelar det för roll? Jag trivs jävligt bra med den tjejen så vad är problemet? Folk som är ihop och umgås varje dag är ju inget konstigt verkar alla tycka, men så fort två kompisar är väldigt ofta så är det genast fel, blä på er, och ni vet nog vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyygga vi är ;)

Såå saant. :) Finns ju andra personer som umgås med en vän heela tiden också. Eller gjort i alla fall. :)

2010-01-23 @ 18:43:42
URL: http://lillyfelicia.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

omogna små töntar är vad de är. Alltid ska det finnas något att klaga på minsan. JAG SPOTTAR PÅ DOM! nej det gör jag inte.. eller.. nää.. ?

2010-01-23 @ 21:34:11
Postat av: Emelie

Äh, de är bara avundsjuka för att de vill också vara med sådana fina tjejer som ni! Skit i dem!!!!

2010-01-25 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0