MAMMA! <3

Idag fyller världens bästa mamma år! Det ska vi fira! Systrarna med sina pojkvänner, mammas bror och mammas bästa kompis kommer över vid halvtre ungefär. Då blir det sång och fika. Nu städar jag på mitt rum, förstår inte hur det kan bli stökigt så himla snabbt..
Igår såg jag förresten på 'Ed Gein the butcher of Plainfeild' som var baserad på en sann historia om en seriemördare som var helt sjuk och grävde upp lik och mördade folk för deras skinn bland annat som han gjorde kläder och 'smycken' av. Den var dåligt gjord så den var inget för mig. Men nu ska jag hjälpa mamma! PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

varsågood :) tack så mycket !

följas via blogglovin? :D

2010-01-09 @ 15:55:11
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0