Uttråkad

Filmen 'Allt för min syster' var jättebra! Snacka om att jag grät typ hela tiden, haha men den var väldigt sorglig. Jag har läst boken för länge sedan och det negativa var ju att det var inte alls likt boken, men som sagt var filmen bra. Snart är det middag, jag är hungrig som bara den, har ju inte ätit på hela dagen, man har ju ingen lust till det när man är sjuk.

Ja, jag saknar de där tiderna i sexan/sjuan när man var knäpp men inte brydde sig,
och när man alltid skjutsade Naddis på hennes killcykel. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar de tiderna då jag var så fruktansvärt snygg att det strålade om mig! :D

2010-02-05 @ 20:39:59
Postat av: Anonym

Från Naddis

2010-02-05 @ 20:40:18
Postat av: ka

rösta på vilken outfit som e snyggast på min blogg =)

2010-02-05 @ 20:49:03
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-02-05 @ 20:53:31
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0