Farsan

Nu är jag hemma. Jag och Felicia åkte först till ÖoB och jag köpte anteckningsblock, sen åkte vi in till stan och gick runt i lite affärer tills de släppte in folk i biografen. Vi fick popcorn och läsk och en "goodiebag" med lite saker i, trevlans. Fuglesang som varit på månen var där och snackade lite innan filmen, hehe. Mitt i filmen började folk på balkongen kasta flaskor över hela salen och popcorn, det blev kaos och filmen stängdes av en stund.. Och det är folk som ska börja gymnasiet...?

På väg ut ur biografen halkade jag på en påse som låg på isen rakt på rumpan, haha! Det var lite skoj.. Men nu ska jag förbereda mig lite inför det andra nationella provet i svenska, pusspåree.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur fick du biljetter dit?

2010-02-11 @ 13:33:35
Postat av: Sofia

Det var alla elever i nian som fick i brevlådan. Det var av NV-linjen.

2010-02-11 @ 22:08:35
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0