Dumma!

Hola!
Har lagt till två val på min lista över gymnasium så nu är det fem val, dock är jag inte helt säker på alla valen men det blir nog bra. Ikväll är det träning kl. 20, jag längtar! Nu till något annat.. Jag har ångest typ hela tiden.. Därför att
Min kusin Johanna gifter sig den 15 maj nere i Skåne och jag har sett fram emot det väldigt länge, på senare tid har jag fått reda på att Viking Line Cup som är i Falun är samma helg och även om jag är säker att jag ska välja cupen känns det tråkigt.
Det jag har mest ångest över är angående augustimånad. Greklandresan är från den 18e till den 25e och det är runt den tiden som skolorna börjar, jag vill verkligen inte missa Grekland för jag mår som bäst när jag är utomlands men jag vill heller inte missa första dagarna i en ny skola, det går ju bara inte. Känns så himla jobbigt allt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0